Monday 12 September 2011

TidO yang melampau!

I felt nausea!http://www.emocutez.com Oh God.. i need change my life routine!!!Helpppp!

Kekeke~Itu adalah kenyataan orng yang tdo nye melampau. I'm a BAT. heheheh :p..Xtido malam tuh mmg da jadi kebiasaan aku dop kat uma nih. Tapi tdo bile matahari terbit bangun bile matahari da terbenam..tu 1st time! So akibantnye, aku keloyaan! rase nak blueeekkk jek!

Kemelampauan tidO ini menyebabkan umi datang tengok aku. Kata die, bile tengok lauk langsung xberusik, she wondered what was going on. Katenye lagi, "mule lah ter pk yg bukan2, bebuih mulut ke dop dlm bilik tuh?" Wakakakaka! Umi aku dan imaginary nye yang melampau! * Sebab aku nie ade asma, so die risau kalau aku nih terbungkam xckp oxegen!. ROLF!

So i need to take a shower and fill my empty stomach now!

0 comments: