Friday 23 September 2011

3 am in the morning.

Ye..aku bangun pukul 3 utk kali pertamenye untuk bt keje.^_^.  Skunk da pkol 6.00 am, time blaja dulu pon aku xpnh bangun pepagi gni!huhuhu..

Aku kat KL time TM staff called aku tadi. Sampai uma around 10 pm. Masuk bilik 11 pm, ingat nak buat terus, but my body say, Oh, NO! So tido dulu, n bangun semule kol 3 am tadi. 3 hours straight dop mengire, and settle ! Huhuhu..kalo ade yang salah tuh, kire let it pass je la.kekeke~~

Semalam di KL, kemarin di Kuantan. Penat lebih pulak, kalau pegi sebab kerja. Tsk..tsk..tsk, bad mindset nih! TDL aku masih lagi banyak yang xsettle. Kalau yang lama settle 3 perkara, esok akan tambah lagi 5 pekara. Bile mau abez? So TDL for life la ye. ^_^

Apepun, xkesah la banyak kj tapi yang penting umi da balik, last Tuesday. YEAY!!! Muahahaha! Gembire betul rasa dalam hati ni. ^_____________^. Oh, i love umi so much! :)

Adehhh..tadi rase macam banyak mende jek nak type, tapi mate nih tetibe jek rase pedih2 ~_~. Harus tido dulu nampaknye!^_^..GTG, Nig...erkk.. Morning all!^_^

LOVES. HUGS. KISSES

0 comments: