Sunday 11 September 2011

Mood : Mahu Berblog.

Kekekeke~~Status blogger wannabe tuh! LOL! Aku nih, semangatnye bukan main. Nak lagi time ber blog-walking. Dengki dan jeles tgk blog orang yang shantek!**Korang mmg creatif.LOL!^_^
Mahu tiru dan buat seperti mereka xpandai pule. Kena rajin2 la menuntut ilmu dari yang pakar lepas ni. Tapi aku xdek la pasang niat nak menandingi sesiape, cume mahu mencari ruang untuk bercerite, jg meluahkan rase, tanpa menyusahkan sesiape.:)

So back to mood nak berblog, it's currently 01.28 in the Sunday morning, yet another day has pass. Aihhh..laju benor rasenye mase berlalu.

Dalam kepala nih, berbagai agenda yang disusun dan harus dilaksanakan. Pending claim yang xsiap lagi bt aku saket perut bile memikirnye! Awal2 xmo buat, lepas postpone, delay, lepas delay terus xbuat!Skunk salah sape? Aku jgk.T_T

Hajatnye nak buat kejap2 lagi. Tapi ati xdek mood nak buat. Mungkin esok je la!Hehehe~~

Erkkk...dah xtau nak type ape. Nampaknye berhenti disini dulu la coretan aku 'Si-blogger-geli- wannabe!Kakakakak~~:P

Goodnite stars!~_~

Love

MizzJ

0 comments: