Sunday 30 October 2011

Sunday Morning.

Perfectly Cloudy Morning.

Sedang menunggu nasi kerabu dari Pekan Sehari. huhuhu.:p Lambat betoi la Umi n Baba balik, perut sude lapar! Pagi nie langit belum terang lagi aku da sedar tidor. Puas berguling tp tak mo tdo smule. Rugi woo...time2 mendung macam nie mmg syok tido. Tapi ape kan daye cinta..eh bukan, mate tak bole dipakse. Last2 tercongok jgk depan PC nih.

Tak tau nak type ape sebenarnye nih..Bosan sangat weh! Skunk da tak sibuk sangat. So most of the time, spending on DL K-Drama, K-Variety Show and watching them!LOL! Sungguh bermalasan. Tapi lepas 2 minggu dop mengadap, skunk da mule rase cuak!huhuhu.:p

Ape pun misi DL tetap diteruskan. Misson utk penuhkan HDD 1 Tera/Trillion nih! [Dibeli secara xsengaja] Ape gune ade ruang simpanan besar kalo xgune, kan? Dulu mase HDD capacity around 80GB-250GB DL sampai corrupt HD!Kakaka~~

Ah, Kalau nak tahu aku DL gune ape, bole je nak kongsi. Aku DL guna Real Player je. Dulu slalu gune IDM [Internet Download Manager], sebab laju sket Mase tu pakai streamyx 512kb jek]. Pakai RP nie mmg kekadang lembab even aku gn 4mb punye streamyx, tapi kalo pepagi gini mmg laju la DL. Ape pun xkesah lah asalkan bole DL, ape2 software pon okeh!:)

Aku nak g uma Umi, nak tunggu Nasi Kerabu!Yeay!:p. Selamat Makan Sume!^____^

Loves. Hugs. Kisses

0 comments: